fromellen

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2018

Förberedelser inför ett stort spännande projekt!

Av Ellen Reuterberg - 10 oktober 2018 22:51

Hej!


Mitt namn är Ellen och går för tillfället tredje året på Tumba Gymnasiums Bild och Form (animationspeciallicerade) linje. Som gymnasiearbete kommer jag att skapa egendesignade produkter som smycken, tygkassar, heminredning och annat smått gott och som slutmål starta upp en webbshop. Det här är min första gång jag gör något sånt här och jag är oerhört exalterad över arbetet och jag hoppas att ni kommer tycka att det är lika roligt som jag med förberedelserna inför webbshopsuppstarten! Genom att följa den här bloggen samt shoppens Instagramsida kommer ni kunna se processen från idé till färdig produkt samt komma med synpunkter, önskningar och utvecklingstips för att föra företaget framåt till något som vi alla kan vara nöjda och stolta över. 


Tack och många kramar, Ellen


                                                                                                               

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen Reuterberg - 16 oktober 2018 22:30

     

Presentation


Välkomna till FromEllen.se blogg. Här kan ni se processen från idé till färdiga produkter som hamnar på webbshoppen samt tillsammans hjälpa företaget att växa till något som vi alla kan va stolta över. Tack för synpunkter och utvecklingstips. Kram

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2018
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards